Denna gången går rosen helt klart till GeKå´s i Ullared. De vet verkligen hur man tar hand om sina kunder.
Man kan ju tro att ett så pass stort företag, med så pass billiga produkter inte skulle bry sig nämnvärt när kunden väl lämnat lilla Ullared.
Så är inte fallet, kanske det är därför de ändå är så himla populära.

Vi köpte ett dagisset till Lina där i början av augusti och jag vill verkligen understryka att det var io BÖRJAN av AUGUSTI. Mer än 2 månader sen alltså.

För två veckor sedan började settet användas. Efter mindre än en vecka går blixtlåset sönder.
Ja ha, tänkte jag, vad ska man göra nu då?
Ringde GeKå´s och förklarade vad som hänt och att det var ett tag sedan vi köpt det.
Inga problem, tyckte de, skicka ner det så försöker vi laga det eller så byter vi ut det mot ett likadant.
Det gjorde jag också.
Häromdagen ringde det, från GeKå´s. De meddelade att det ite gick att laga jackan och att de inte hade likadana kvar längre utan att jag skulle få pengarna inbetalda på konto eller tillgodokvitto. Och nu har jag fått nämnda tillgodokvitto.
Dessutom får man igen pengarna för portot.

Det är inte dåligt menar jag. För det första har det gått hur lång tid som helst och för det andra ringer de verkligen upp och meddelar hur det står till och inte bara postar kvittot.

//H

0 svar på ”Dagens/Veckans Ros…..”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *