Sitter och sammanfattar 10års jobb på papper. Man förstår inte, förrän man får frågan, vad man egentligen har åstadkommit. Jag HAR betytt något för min arbetsgivare. Min kunskap, den jag haft med mig och den jag byggt upp, har betytt något.
Ibland behöver man sätta sig ner, sammanfatta tiden och gå vidare.
Jag visste egentligen det här, jag lärde mig det i Proffesional Skills, Modul 1 i höstas. Man ska skriva dagbok. De sa att de som skriver dagbok lyckas bättre i livet…. Jag tror jag håller med, det hade hjälpt mig mycket idag…. Men då talar jag inte om den offentliga dagboken i form av blogg. Nej. Man kan behöva summera, reflektera och analysera sina känslor vid specifika tillfällen, utanför offentligheten.

Jag hoppas jag får en andra chans att göra ett nytt intryck. Första chansen är redan passé……

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *